HTML

Buszon olvastam

Civil olvasónapló csak úgy.

Nulladik bejegyzés

Buszonolvasó Srác 2008.12.15. 13:30

Ez a blog a buszos olvasónaplóm, amit azért indítok el, mert befejeztem az első, BKV-n olvasott könyvemet, és úgy hiszem, még lesz néhány hasonló. Többnyire a nyolcas buszon, főleg ülve olvasok (állva nem szeretek), munkába menet vagy jövet, lassan, és egyszerre legfeljebb 15 percig, kivéve persze, ha dugó van. Ezalatt nem lehet sok oldalt haladni, de nem baj. Otthon nem szoktam olvasni, legfeljebb lefekvés előtt, de nem jellemző, mert nem érek rá. Az sem biztos, hogy sok időm lesz ezt az olvasónaplót írni, de inkább úgy fogalmaznék, hogy feltehetően ritkán fogom frissíteni. Szóval ez nem egy észosztogató (egy pont nullás, hivatalos, profi) könyvkritikai blog lesz, hanem ad hoc feljegyzések arról, hogy mit olvastam éppen.

 

Te se bambulj a buszon, olvass könyvet, mert rövid az élet! :)

 

Címkék: szolgálati közlemény

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buszonolvastam.blog.hu/api/trackback/id/tr48824074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása